[Tajfutas] Fwd: 10D problémafelvetés (Privát)

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2014. Okt. 21., K, 09:39:22 CEST

Sziasztok!

Azokon a versenyeken, ahol a nyílt kategóriákban nincs előre kiadott
rajtidő (kisverseny csomaggal külön megy a rajtoltatás), további előny
lenne a 10DK (vagy inkább 12DK?!) nyíltként kezelése a kísérőknek, mert így
ők a saját kategóriájukban a rajtlista szerint el tudnak indulni és
előtte/utána a gyerekkel is tudnak egyet futni.

Üdv,
Gárdonyi M.