[Tajfutas] Fwd: 10D problémafelvetés (Privát)

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2014. Okt. 21., K, 09:48:42 CEST

De akkor már mitől DK? Nyíltban amúgy is azt csinál mindenki, amit akar,
akár az egész család kimehet egyszerre. Ehhez nem kell DK, se életkori
megkötés, eddig úgy hívták, hogy Nyílt könnyű.

A kötelezőt meg eleve ellenzem. Az viszont jogos, hogy a gyerekek
versenyeztetése kicsit anarchikus, talán pont azért, mert nincs jó
megoldása.

D.