[Tajfutas] Silvanus vasárnap - Hungi Elit

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2014. Júl. 18., P, 10:47:35 CEST

Dani!

Valószínüleg teljesen igazad van, de azért ebben az egészben van valami nagyon szomorú és a mai magyar tájfutás állapotára mutató. Miért nem tudunk mi olyan sportot és olyan versenyeket szervezni-rendezni amiben 1.) az elit; 2.) a nem elit, de komoly tájfutó ÉS 3.) a nyaraló, koca tájfutó is kap kihívást és jól érzi magát?

Lehet, hogy magyar szemmel ez lehetetlen, és amiket eddig Te itt írtál az erre utal. Miért kell ez a VAGY-VAGY? A világ tele van nemzetekkel akiknek sikerült. Svédeknél az O-ringen, briteknél a Scottish 6-days, portugáloknál és még egy csomó mediterrán nemzetnél nívósabbnál nívósabb téli versenyek amelyekre a kocák elmennek, mert nagyszerűek a nemzetközi elit meg elmegy edzeni.

Persze nem lehetetlen, hogy ahhoz, hogy ez itthon is sikerüljön nem annyira a HK rendezőinek kellene megreformálni magukat, hanem a magyar tájfutók (elit és nem elit) fejében kellene egy kicsit rendet rakni!!

Tisztelettel
Grant Júlia