[Tajfutas] Silvanus vasárnap - Hungi Elit

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2014. Júl. 18., P, 10:30:22 CEST

A kapcsolat nyilván nem közvetlen, már csak azért sem, mert ez nem egy
verseny szlogenje, hanem az egész sportágé.

De én érzek némi összefüggést aközött, hogy egy sportág mennyire veszi
magát komolyan, illetve, hogy ezek után az élversenyzők mennyire veszik
komolyan a versenyeket.

Egy Hungária Kupa ma már nem kihívás, nem presztizs, mint anno volt.
Nyaralás. Annak nyilván kiváló, de ez nem vonzza az elitet. És ezt
tökéletesen tükrözi a szlogen.

D.