[Tajfutas] Silvanus vasárnap - Hungi Elit

Tóth Zsolt tothzsolt at kabelnet.hu
2014. Júl. 18., P, 10:59:29 CEST

Kedves Sporttársak!

Az igaz, hogy a szponzort, a családi szórakozni vágyót, az amatőr tájfutót,
az élversenyzőt, stb. mind-mind más szempontok vezérelnek és mindegyiket más
módon kell megközelíteni ahhoz, hogy sikeres legyen az invitációt.
Azonban a jelenlegi felgyorsult kommunikáció korában a szlogen az egyik
legfontosabb tényező, mert, ha a hívó szó nem elég "vonzó" a keresőben,
akkor már be sem lépnek a tényleges információ megtekintéséhez az emberek.
Az azért jól látszik, hogy a sikeres verseny rendezők a tömegek
megszólítását már elég jól megtalálták, és a potenciális szponzorok is
fellelhetők, ha sok munkát is igényelnek.
Az élversenyzők esetében jól látszik, hogy még a hazai rendezésű világkupa
futamokon is csak elvétve vesznek részt. Azonban azt jól lehet látni, hogy
az igazi elit versenyzőknek a két legnagyobb problémája a felkészülés
finanszírozása és a nemzetközi színvonalú terepen történő versenyzés.
Ebből kiindulva a hazai élversenyzőket valószínűleg a személyes
kapcsolatokon keresztűl történő megkereséssel, részvételi előnyök
biztosításával és egy-két külföldi ellenfél idecsábításával lehetne
motiválni a részvételre.
Persze ehhez az sem ártana, ha a szövetség is komolyabban venné a verseny
rendezők kiválasztását, illetve minősítését.

Üdv

Tóth Zsolt