[Tajfutas] HOB 2013 előzetes pályaadatok

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2013. Jan. 23., Sze, 09:34:56 CET

Minden relatív, főleg a tájfutó pályák hossza: hol, mikor, kinek és még jó
néhány változó nehezíti a szabályzat által megkívánt győztesidők
tervezését. Egy 7,6 km-es F60-as pálya a kaskantyúi Boróka kupán
valószínűleg a horror kategóriát jelentené, míg másutt karcsú lenne egy
hosszútávúra.
Apropó Boróka kupa <http://www.astrois.hu/boroka-tavasz/2013/index.html>: a
tavaszi idén (is) évadnyitó lévén a HOB előtt lesz március 2-3-án (jó
erőfelmérési lehetőség), szintén alföldi terepen, a nevezési díj két napra
összesen 2800 Ft [?], ugyanannyi mint a HOB-on egy napra. Tornaterem
helyben, kényelmes szállások Kecskeméten vacsora lehetőséggel.

Mindenkit szeretettel várunk Izsákon, nevezés az Entry-ben
HSE-KAL rendezők