[Tajfutas] HOB 2013 előzetes pályaadatok

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2013. Jan. 22., K, 20:27:41 CET

Szerintem ezt így előre megítélni nem nagyon lehet, meg nem is érdemes,
véreztünk mi már halálra sík terepen (2008-as Sőregpusztai OCSB), bár azt
sosem tudtam megfejteni, hogy a HOB égisze alatt valóban 5-6km-es pályákra
vágynak e a korábban született sporttársak?! Családon belül tudom, hogy az
ilyen távoknál bőven nagyobb a teljesítő képességük, de én mint kívülálló
ebbe beleszólni nem kívánok, pusztán kíváncsi vagyok rá.

Ami a duruzsuló hírleveleket illeti, szerintem marketing szempontból
érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy ezeket a nagymonológokat inkább az
elmúlt évek Miss Balaton szépségverseny helyezettjeivel mondassuk fel. Ha
engem meg kéne győzni, hogy nevezzek biztos nem egy lakás sarkában
felállított dohányzóasztal előtt ülő nem feltétlenül életigenlő
hanghordozású auditív impulzusra támadnék fel hamvaimból, hogy azonnal
rárepüljek az ENTRY HOB szekciójára. Bár lehet, hogy csak én nem vagyok
elég extrovertált ahhoz, hogy a MOM kupa örökös reklámarcaként
szőnyegbombázzam a hálót. :)

zsebeisti