[Tajfutas] HOB 2013 előzetes pályaadatok

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Jan. 23., Sze, 10:00:41 CET

 No csak óvatosan a Playmate hölgyek bevetésével, mert akkor illene külön
női és férfi szekciót üzemeltetni a honlapon!
Ugyanis a tapasztaltabb hölgyeket valószínűleg kevéssé izgatják fel a
kebelcsodák, esetleg frusztrálja is őket, és úgy érzik, hogy a
videóüzenetben megjelenő adottságok egyben elvársok is az indulókkal
szemben.
Lehet, hogy őket kockásfülű nyulakkal, akarom mondani kockás hasú urakkal
lehetne csalogatni, de azért erre sem esküdnék meg.
kovacsp