[Tajfutas] Ripszám: Veszélyhelyzet - na az van!

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 17:29:33 CET

szerintem nem is ítélhetők el (bevallom, nem tudom, szerepelt-e a
kiírásban).

> Mindezt nem a pálya áthelyezése ellen írtam.****

Nem szerepelt a kiírásban, de még az értesítőben sem, tehát engem is
meglepetésként ért az arra való hivatkozás, hogy a térkép mutatta a
Szépjuhászné úton futás tiltását. Aki már többször lefutotta a pályát, mi a
csudának vitt volna térképet? A jelentkezéskor megnéztem a térképet, hogy
lássam, nincs-e véletlenül valami változás a verseny pontjaival. Mivel
eszem ágában sem volt a Szépjuhászné úton futni, azzal nem foglalkoztam,
hogy van-e a térképen ott valamilyen tiltó jel.

Évek óta foglalkoztat, hogy esetleg meg lehetett volna (lehetne) figyelni a
vonatok mozgását, azt, hogy januári vasárnapokon a délelőtti órákban az
egyik és a másik irányból mikor érnek a két hídhoz, valamint a kritikus
kereszteződésekhez, s ezt papírra vetve szórólap formájában sokszorosítani
a résztvevők számára. Akkor futósebességétől függően ki-ki megválaszthatná
úgy a rajtidejét (szükség esetén módosíthatná tervezett útvonalát is), hogy
lehetőleg sehol ne zavarja a gyermekvasút vonatait. Figyelni persze akkor
is kell, mert szoktak lenni rendkívüli nosztalgia vonatok, valamint
pályafenntartási munka céljára beállított vonatok. (Az előbbiek jellemzően
hétvégén, bár télen nemigen, az utóbbiak jellemzően inkább munkanapokon.)
Nekem speciel mindig sikerült elkerülni a vonatok zavarását, amikor egész
órakor, vagy kicsivel előbb rajtoltam.

Az is eszembe jutott, hogy hétfői napokon a gyermekvasút nem közlekedik, de
nyilván nem volna jó ötlet javasolni, hogy ezentúl vasárnap helyett hétfőn
legyen a verseny.

Üdv:
Kéri Gerzson