[Tajfutas] Hungária kupa után .... (Privát)

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2013. Aug. 22., Cs, 08:56:46 CEST

Így van, jó volt! Köszönet a rendezőknek a TÁJÉKOZÓDÁSI FUTÁS élményeiért.

Nekem az első nap azért hiányzott egy oldalvölgy a térképről, (igaz én még
azt tanultam Dixitől, hogy a térkép műalkotás, ami a helyesbítő
látásmódjában születik, de azért észrevettem)
Az utolsó nap pedig lányomnak sikerül egy nyomdahibás térképpel futnia
(lásd melléklet) így a logikus útvonal helyett,( mert ott csak a 3-as zöld
sövény látszott) 100 méterrel hosszabb útvonalat választott.
Hosszabban, majd pedig az ARAK-os blogokon.

Üdv:
Andor