[Tajfutas] Hungária kupa után .... (Privát)

Horváth Sándor shorvath at pannonmail.hu
2013. Aug. 22., Cs, 08:24:04 CEST

Sziasztok !

Vártam pár napot, hátha megjelennek a dicsérő levelek, de nem jöttek. Talán
jobban szeretünk panaszkodni ..

De ami jó az jó, el kell ismerni !

Minden elismerésem az idei Hungária Kupa rendezőinek, az utóbbi idők talán
legszínvonalasabb rendezéséhez  !

Csak gratulálni lehet nekik !

Természetesen minden verseny után maradnak gondolatok, mit lehetne még
jobban, ami most engem kicsit zavart :

- Nem lehetett a honlapról letölteni a versenyértesítőt és a rajtlistát / Ez
pedig okos-telefonra nagyon jól jönne /

- Az 5. nap vadászrajt mellett azonos pályák nem szerencsések ( Az két
kategória versenyzői együtt rajtolva akár helyezéseket is eldönthettek volna
)

- Az F14B kategória pályái kicsit egyszerűbbre sikerültek az első 2 nap,
mint amit a kategória megérdemel. ( Ez már szubjektív )

- Számomra a Hungária Kupához a sárga poló tartozik, ez most miért is lett
fehér ? ( Ez már csak kérdés )

- És egy kinnfelejtett stekkk L

És ami tetszett :

- 5 napon keresztül minden időben, zavartalanul ment - Bravó !

- A pályák változatosak, élvezetesek voltak, amiket láttam, nekem
tetszettek, a 3.napból szinte mindent kihoztak, a 4. nap pedig külön
élvezetes volt a nagy meleg ellenére.

- A fentihez hozzátartozik az élvezetes célhely, ami az első 3 nap
kiemelkedően jó volt, a 4-5. nap pedig a versenyközpontban.

- Az online eredményközlés, WIFI zavartalanul működött, Janó is elégedett
lehetett J

- A díjazás méltó volt a verseny színvonalához

Összességében én a Tájfutás ünnepeként éltem meg ezt az 5 napot,

még egyszer Gratulálok a Rendezőknek, segítőknek, Köszönjük !

üdv :Sanyi