[Tajfutas] Hungária kupa után .... (Privát)

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2013. Aug. 23., P, 12:13:52 CEST

Egyetértek!!!!!!!

lujipapa
-- Eredeti üzenet --
Feladó: Horváth Sándor <shorvath at pannonmail.hu>Címzett:  <tajfutas at lazarus.elte.hu>Elküldve: 2013. augusztus 22. 8:25Tárgy : [Tajfutas] Hungária kupa után .... (Privát)

Sziasztok !  Vártam pár napot, hátha megjelennek a dicsérő levelek, de nem jöttek. Talán jobban szeretünk panaszkodni ….De ami jó az jó, el kell ismerni ! Minden elismerésem az idei Hungária Kupa rendezőinek, az utóbbi idők talán legszínvonalasabb rendezéséhez  ! Csak gratulálni lehet nekik ! Természetesen minden verseny után maradnak gondolatok, mit lehetne még jobban, ami most engem kicsit zavart : - Nem lehetett a honlapról letölteni a versenyértesítőt és a rajtlistát / Ez pedig okos-telefonra nagyon jól jönne /- Az 5. nap vadászrajt mellett azonos pályák nem szerencsések ( Az két kategória versenyzői együtt rajtolva akár helyezéseket is eldönthettek volna ) - Az F14B kategória pályái kicsit egyszerűbbre sikerültek az első 2 nap, mint amit a kategória megérdemel. ( Ez már szubjektív ) - Számomra a Hungária Kupához a sárga poló tartozik, ez most miért is lett fehér ? ( Ez már csak kérdés ) - És egy kinnfelejtett stekkk L  És ami tetszett : - 5 napon keresztül minden időben, zavartalanul ment – Bravó !- A pályák változatosak, élvezetesek voltak, amiket láttam, nekem tetszettek, a 3.napból szinte mindent kihoztak, a 4. nap pedig külön élvezetes volt a nagy meleg ellenére. - A fentihez hozzátartozik az élvezetes célhely, ami az első 3 nap kiemelkedően jó volt, a 4-5. nap pedig a versenyközpontban. - Az online eredményközlés, WIFI zavartalanul működött, Janó is elégedett lehetett J- A díjazás méltó volt a verseny színvonalához Összességében én a Tájfutás ünnepeként éltem meg ezt az 5 napot, még egyszer Gratulálok a Rendezőknek, segítőknek, Köszönjük !  üdv :Sanyi  _______________________________________________
 Tajfutas mailing list
 Tajfutas at lazarus.elte.hu