[Tajfutas] Tolnaintàjfutas

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2013. Ápr. 26., P, 16:44:42 CEST

Janó, Endre,Miksi és mindenki!
Nem "önzetlenül" érdeklődöm a szekszárdi helyzetről,ugyanis van egy
lakásunk ott is,
gyakran tartózkodunk Szekszárdon és szeretnék bekapcsolódni az ottani
tájfutó életbe.
A Kisszékely-Nagyszékely 25 ezres térkép nekem is megvan,gondolom arra az
egy
bajnokságra készült,azt soha nem újították fel.
Mittler J.barátom versenyein részt vettünk annak idején. Úgy tudom,ö már
nem aktív.
Janó,némi nosztalgiával olvastam soraidat.A szálkai Tipó egy héttel a
ballagások után
volt és egy oda igyekvő falusi,hogy elkerülje a kaposvári Kossuth
teret,inkább nekem
jött.Na ezzel a horpadt bimbikék Skodával mentünk a Tipóra,ahol csapatban
kitettünk
magunkért.
Köszönöm a segítséget,irány a FEHÉR LÓ.