[Tajfutas] Tájfutó verseny Békésben?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Ápr. 25., Cs, 23:42:39 CEST

Sziasztok ismét!

Köszönöm a bőséges információt. Ezek szerint a látszat ellenére a
kérdéseimben szereplő 3 megye sem fehér foltja a tájfutó sportnak. Azért
megérdemelnének évente legalább egy komolyabb versenyt is. Úgy tűnik, hogy
jelenleg roppant aránytalan a versenyek megyék szerinti megoszlása. A
rendezők számára néhány népszerű megye van, elsősorban a
Dunántúli-középhegység mentén, azaz Veszprém, Fejér, Komárom és Pest megye,
a Dunántúlon kívül pedig Bács és Heves megye. Úgy tűnik, hogy a további 13
megyében jóval kevesebb nagy verseny van az utóbbi időben, mint a felsorolt
6 megyében.

Üdv:
KGF