[Tajfutas] Tolnaintàjfutas

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2013. Ápr. 26., P, 09:31:43 CEST

Tolna:
Emlékszem egy éjszakai versenyre Kisszékely mellett valamikor a 60-as évek végén vagy a 70-esek elején. A nagyon éles gerincek és nagyon keskeny völgyek megkülönböztetése a fekete-fehér térképen éjszaka igen nehéz volt, a kevés eséstüske valamennyit segített.

Az első Tipo kupát 1975-ben Szálka központtal rendeztük, már színes, helyszíni javítású térképpel.

Bogdány Miklós/TTE
  _____