[Tajfutas] Politika a HOB margójára???

gyorgy muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2013. Ápr. 9., K, 00:40:44 CEST

Ha nem tévedek, a finn-ugor *nyelvrokonságot* kevesen vitatják, viszont a
genetikai vizsgálatok (amelyekre korábban még nem volt lehetőség) a* *finn
és a honfoglaló magyar *nép *között nagyon kevés közös rokon vonást (értsd
származásbeli, "vér" rokonságot) mutat. Talán Oszi is erre a legújabb
elméletre gondolt csak tévesen nyalvrokonságot említett, és indította el a
vitát?

M. Gy.