[Tajfutas] Politika a HOB margójára???

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2013. Ápr. 9., K, 08:26:22 CEST

Ahoj! Annak idején a két fogalom mondhatni összefüggött(hetett), valószínűleg ezért sem kértek a halzsírból az egyszerű nép fiai. :-)Természetesen tudom, hogy a szabadságharc után volt a Bach-korszak, és azt is, hogy maga az elmélet korábbi, viszont ekkor lett politikailag is elfogadott, rosszmájúan: erőből átnyomva az MTA-ba ültetett emberek segítségével...félreérthető voltam, emiatt sokan sokféleképpen értelmezhették.A magánlevelekről és a szerdai 3Sz-en kapottakról inkább nem nyilatkoznék, mert nem mindegyik billentyűzetképes... BékeOszi