[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2013. Ápr. 1., H, 18:43:51 CEST

 KÖSZÖNJÜK MACCABISOK!!!!  Aki nem volt a hétvégén Balotaszálláson nagyon sajnálhatja! Ismét  három napi csobbanásban résztvenni. Nem volt részük  a   pénteki hótolóval letolt úton hófalak közti autózni,  sötétedéskorhőmérséklet emelkedéskor a startvonalon már rövidnadrágos indulót látni,   Kiváló térképen éjjel és nappalversenyezni. /Én azért mentem sok időt mert csodáltam a térképet és terepi hibát kerestem! :-)/ Az időjárás felelőst külön  dícséret illeti: péneki rajra felmelegedett időben futhattunk! Szombati rajtra a hó 90 %-a elolvadt és vasárnapra nyoma sem marad. Az idő fokozatosan melegedett s a nap is kisütött. Természetesen a Husvéti locslást is megkaptuk egy negyed órában, Tüzijáték, tojáskeresés, Mórahalmi vacsora,, és valószínü az élmény még nem is teljes!  Igérjük a ti versenyeitekre NEM szervezünk ellenverseny!  :-)   Szeretettel várunk benneteket egy kis Köbányai kirándulásra VASÁRNAP  10 és 14 öra között (a rendkívüli verseny már beírva VERSENYNAPTÁRBA!!!  Ha busszal jöttök jelezzetek , hogy  minél kevesebbet kelljen várnotok esetleg a tömeges  térképnyomtatásmiatt  :-) -SAS verseny rendezői!!  Pályák az értesítőben!!   Csak azt várom már, mikor tudunk "pajzsra" emelni!!   Üdv. ViPi   Köszönjük MACCABI, köszönjük Matyi!!!        MINDENKIT VÁRUNK a fővárosból és vidékről egyaránt    VASÁRNAP 10 és 14 óra között!!!         - Eredeti üzenet -- Feladó: Németh Zsoltné <melcsi68 at gmail.com> Címzett: Katalin Kármán <karman_katalin at freemail.hu>, Katalin Kármán <karman_katalin at freemail.hu>, LEVLISTA <tajfutas at lazarus.elte.hu> Elküldve: 2013. április 1. 13:53 Tárgy : Re: [Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa  Sziasztok!  Mindenben egyetértek Katival!   A pozitív élményeket a 2. nap még tetőzte a befutóknak adott póló vagy fejpánt ajándék. A gyerekek örömmel mutogatták egymásnak. Külön köszönet Matyinak az edzőtáborozásunkhoz nyújtott ingyen térképhez és a sok-sok segítséghez, amivel megkönnyítette a szervezést.  Jó hangulatban és pozitív élményekkel tértünk haza a versenyről! Köszönjük!  Melinda (VHS)           2013. március 30. 21:26 Katalin Kármán írta, <karman_katalin at freemail.hu>:      Kedves Matyi! Annyi pozitív élmény ért a mai versenyen, hogy a célban azt mondtam neked, tarthatnál továbbképzést OB rendezőknek. Te arra kértél, hogy írjam meg a listára.  Megteszem,hozzátéve, hogy nagyon sok jól rendezett OB-n indultam. 1.      a parkoltatás szervezett volt, közel a célhoz, elegendő hellyel 2.      a jelentkezés sorban állás nélkül történt 3.      az egyesületi csomag tartalma: kinyomtatott versenyértesítő, fürdő belépő, húsvéti vacsorajegy, pénzügyi elszámoló lap, a számomra legfontosabb: kisméretű nem merev rajtszám és szépen kivitelezett bemelegítő térkép pontokkal 4.      a  célterület fedett lehetőséggel a versenyzőknek is, egyébként is igényesen kialakítva 5.      a térkép nekem nagyon tetszett,  Forrai Gábor, Forrai Miklós és Vancsik Nándor készítette 6.      a pályakitűző Forrai Miklós pályája jól kihasználta az adott lehetőségeket  7.      a célban meleg és hideg frissítő közt lehetett választani Matyi! Még azt is elintézted, hogy jó futóidőben versenyezzünk! Ezt kívánom minden versenyzőnek a holnapi napra is! Kármán Kati HSE  _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas  _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas