[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Ápr. 1., H, 19:01:58 CEST

Sziasztok!

Kis pontosítás: a fejpántok és a pólók tudtommal az MTFSZ marketing
bizottsága költségvetési keretéből készültek az elfogadott szlogen
népszerűsítésére.

Én nem voltam a versenyen, de én is érzékeltem pozitívumokat:
- költöttek újabb területek feltérképezésére
- az SI-cucc felelős szállítása, és segítő hozzáállás a javítanivalókhoz
(beleértve egy hibalista összeállítását). Ez azért fontos, mert az irodában
nem kezdünk el ~500 fős versenyeket szimulálni a felszerelésen.

Üdv,
Skuló Marci