[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2013. Ápr. 1., H, 13:52:35 CEST

Sziasztok!

Mindenben egyetértek Katival!

A pozitív élményeket a 2. nap még tetőzte a befutóknak adott póló vagy
fejpánt ajándék. A gyerekek örömmel mutogatták egymásnak.
Külön köszönet Matyinak az edzőtáborozásunkhoz nyújtott ingyen térképhez és
a sok-sok segítséghez, amivel megkönnyítette a szervezést.

Jó hangulatban és pozitív élményekkel tértünk haza a versenyről!
Köszönjük!

Melinda (VHS)