[Tajfutas] pályaadatok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Okt. 9., K, 10:02:05 CEST

Sziasztok!

Juli, kár annyit háborogni ezen. Én mostanában nagyon sok versenyen voltam
- látszik ez pl. az ENTRY statisztika menüpontjában - és az utóbbi években
igen gyakran konstatáltam, hogy kétnapos versenyen, ahol az egyik nap
középtáv, a másik nap normáltáv, nincs szignifikáns különbség a két nap
pályahossza között, sőt esetleg a középtávú a hosszabb csekély mértékben.
Nem ez a tájfutó hétvége volt az első ilyen. Abban persze igazat adok
neked, hogy az ilyen arányú különbség, amit kifogásolsz, túlságosan kirívó.
Sajnos bele kell törődnünk, hogy a pályakitűzők a szeniorok pályáira
feltehetően kevesebb gondot fordítanak, mint a felnőtt és utánpótlás
pályákra.

Üdv:
Gerzson