[Tajfutas] pályaadatok

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Okt. 9., K, 07:05:18 CEST

Mozsar

Teljesen igazad van.  Ha ilyen kevesen vannak es elore nem lehet tudni, hogy ki nevez, tenyleg nagyon nehez.  En nem arrol irtam, hogy ragaszkodom a tokeletes gyoztes idokhoz, hanem arrol, hogy a ket palyakituzonek egyeztetnie kellene arrol, hogy milyen hosszuak legyenek a palyaik, hatha ugy (ket fej jobb, mint egy alapjan) kozelebb jutnak ahhoz aminek lennie kellene? Senkinek nem tunik fol, hogy ha egy kozeptav 500 meterrel hosszabb, mint egy normaltav, akkor ott valami bibi van?

Julia