[Tajfutas] pályaadatok

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2012. Okt. 9., K, 11:12:43 CEST

Gerzson!

Nem teljesen így van!

A pályakitűző a pályákat az előírt győztes időre tervezi. Többnapos versenyen csak a győztes idő 80%-ra (ld. szabályzat). Ezt általában be is tarjuk, de a szenioroknál nem.

Miért is nem?

Pl. F 60 középtáv 30 perc        normáltáv 45 perc        150%

     F 21                35 perc                        100 perc        286 %

Szombaton általában délben van rajt, ezért középtávot írunk ki, hogy az F 21 is beérjen sötétedés előtt.
Ha a szeniornál betartom a szabályzatot a várható győztes idő 24 perc, ez tereptípustól függően 2-2,5 km.

Ennyi futásért nem neveznének és jönnének el a szeniorok – én sem! –, mondván 1800-2200 forintért legalább egy jót futhassak!

szabó laci (többszörösen szidott pályakitűző)