[Tajfutas] Látom, volt verseny :)

Jenővári Gabriella jenovarig at gmail.com
2012. Nov. 26., H, 11:25:35 CET

Tetszik a cím, mert most mint Dani is, én is "látom, hogy volt verseny..."

Idén tervbe vettem, hogy ismét elindulok a Dobogókői hegyifutón.
Néhány évet kihagytam ebből a versenyből, mert nem voltam a közelben.
Pár hete megnéztem az MTFSZ versenynaptárát, meg a BTFSZ versenynaptárát.
Ezekben nem találtam a versenyt. Persze miért is, hisz nem tájfutó verseny.
Persze tudtam, hogy meg kellene néznem a Spari weboldalát, de erre lusta
voltam.
Gondoltam, majd úgyis lesz róla hír a levlistán.

Hát a hír megjött, nem is jó hír, de ezek szerint volt verseny.

Sárika