[Tajfutas] Látom, volt verseny :)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Nov. 26., H, 14:59:10 CET

> Ezekben nem találtam a versenyt. Persze miért is, hisz nem tájfutó verseny.
>
> Akkor a Ripszám ev. sem tájfutó verseny, és ezentúl nem lesz bent az Mtfsz
és Btfsz versenynaptárában? (A Tájoló újságban már bent van.)

A két verseny távjában ugyan lényeges különbség van, de attól még nem
indokolt az egyiket tájfutó versenynek tekinteni, a másikat pedig nem.
Mindkettő esetén vannak kötelezően érintendő pontok, amiket sorrendben, de
szabadon választott útvonalon kell teljesíteni. Van még valami olyan
különbség, amiről én nem tudok, és ami miatt a dobogókői versenynek semmi
köze a tájfutáshoz?

A pályák ugyan nem újak minden évben, ilyen értelemben nem tájfutó verseny
a Ripszám sem. Futottam ugyan már egyszer Péterhalmon, egyszer pedig a
Hármashatárhegyen rendes tájfutóversenynek kiírt versenyeken, ahol a pályák
az előző évivel azonosak voltak. (Igaz, én erre nem jöttem rá versenyzés
közben, csak a verseny után, amikor megmondta Schell Tóni, ill. Valkony
Feri.)

Üdv:
Kéri Gerzson