[Tajfutas] JWOC 2012

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2012. Júl. 8., V, 22:43:03 CEST

Sziasztok!
Kíváncsian nézegettem az MTFSZ honlapját és a listára írt üzeneteket.
Semmi és semmi.....Pontosabban már tudjuk, hogy a Balaton kupán mi történt elölről és hátulról, de azt, hogy a Junior Világbajnokságon mi történt a sprint számban arról egyedül Zentai Laci (hál' isten, mint mindig) írt. Jövőnk reménységei küzdöttek az igen erős nemzetközi mezőnyben. Egyes vélemények szerint nehezebb mint a felnőtt VB, mert itt minden nemzetből 6-6 versenyző indulhat egy számban, míg a felnőtt VB-n csak 3-3. És ugye mondjuk, Kanadában könnyebb hat jó hokist találni, mint Magyarországon. Nos, elég elszomorítónak tartom, de természetesen ez csak az Én véleményem !!! Mindenesetre engedjétek meg Nekem, hogy itt a listán gratulálhassak Baumholczer Máté kiváló 9. helyezéséért és Liszka Krisztián 27. helyéért, mert ez egy 176 fős nemzetközi mezőnyben nem kis teljesítmény!
A többiekért is szorítok és még összejöhet valami szép helyezés (mindig küzdeni kell és soha nem szabad feladni) a következő napokban. Így hát sok sikert és jó versenyzést kívánok Nektek:)))
További szép napot Mindenkinek id. Vellner Gábor