[Tajfutas] JWOC 2012

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2012. Júl. 9., H, 12:13:45 CEST

Kétoldalú a dolog.
A sportágunk úgy híredti magát, hogy a "család sportja". A válogatott is egy
a család, és a levelező listán lévő személyek is egy, de másik családot
jelentenek.
Sajnos az első család nem küld magáról információkat a szomszéd családnak,
pedig tudod hogy hányszor kértem őket.
Addig is egy fejtörő:
Szabályos volt-e az osztrák fiú pontfogása?
Lásd: 15 ep.
http://www.jwoc2012.sk/files/sprint/JWOC_sprint_Final.M20.jpg
Lásd: IMG_5461
http://www.flickr.com/photos/tomasdrencak/7530028562/in/set-72157630485012036/
Amúgy gratula a pécsieknek, hozzák a formájukat