[Tajfutas] Pénteken megjelenik a Tájoló idei első száma

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Feb. 15., Sze, 12:49:30 CET

Hogy van ez, Gerzson, nyomtatni nem lehet, de levélbe leírni igen? Nem
képmutatás ez egy kicsit nagyon?

Azt látom, hogy nem vagy nagy rajongója a bulvársajtónak, mert akkor
tudnád, hogy ott sosem káromkodnak, pont azért, hogy el ne veszítsék az
olvasóik zömét adó zsibbadt nyárspolgári réteget. Ezt a gonzo stílust
sokkal inkább a net hozta előtérbe, elsősorban az Index, amelyiknek máig
is fő fegyvere. Én pont ezért olvasom.

Ha valamitől bedől a Tájoló, az éppen a konzervativizmus és a merevség
lehet. Nem mondom, hogy bazdmegeljük végig minden cikkeket, de ha
elfordulunk az élő nyelvtől abból csak olyan steril fos lesz, mint egy
Disney rajzfilm. Szerintem ennél sokkal nagyobb problémák is vannak, én
spec. attól szoktam sikítófrászt kapni, amikor meglátom az utolsó előtti
bekezdésben az 'összességében' szót. De a címlapképekről is lenne pár
gondolatom...

Amúgy is, egy nyelvnek a legfőbb kincse pont a káromkodások
kifinomultsága, amivel persze csínján kell bánni, mint főzéskor az erős
fűszerekkel, de sokszor ettől lesz érdekes valami, amit egyébként
mondandójában tök átlagos.

Tudod. Lófaszt tudnak kendtek, nem magyarul.

D.