[Tajfutas] Pénteken megjelenik a Tájoló idei első száma

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Feb. 15., Sze, 11:46:37 CET

Sziasztok!

Kérdezem, az is hozzátartozik a talpon maradáshoz, hogy a TV és a
bulvársajtó színvonalára süllyedjen a Tájoló? Konkrétan, a "szarnak"
szó kinyomtatása ellen van kifogásom. Ne haragudjatok, lehet, hogy
bennem van a hiba, mert idős vagyok, de én az ilyesmit akkor sem tudom
tolerálni a Tájoló újságban kinyomtatva. Nem tagadom, hogy szóban,
kisebb baráti körben én is kiejtem néha a csúnya szavakat, de tényleg
csak szűk körben, és csak szóban, ami elrepül. és nem írásban, ami
megmarad. Ha a kedves cikkírók követik az ilyen közönséges stílust,
akkor a jövő évtől velem egy előfizetővel kevesebb lesz. Elismerem,
sőt csodálom Árpiék teljesítményét, mentségükre szólnak a nehéz
megpróbáltatások, amiket átélnek, mint olvasom, de mégsem kellett
volna ez a vágatlan anyag a Tájoló újságba.

Üdv:
Kéri Gerzson