[Tajfutas] Balaton Kupa 2012

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2012. Feb. 15., Sze, 11:01:59 CET

Sziasztok!

Miért érdemes eljönni az idei Balaton Kupára?

- kiemelt
- váltó liga
- kísérő versenyek
- kísérő programok
- igazi tájfutó családi nyaralás

Ha nem hiszed, olvasd el a kiírást.

Program:

                               *07.06. péntek*

18.00       Balaton Kupa 1. futam, rövidtávú OR verseny Keszthely, belváros

20.00       Megnyitó, koncert és táncház a Boroszlán együttessel (moldvai
csángó népzene)

                               *07.07. szombat*

           10.00       Balaton Kupa 2. futam normál távú Kiemelt OR
verseny, Gyenesdiás, Keszthelyi hegység

           12.00       Mobile-O, Gyenesdiás, Keszthelyi hegység

           18.00       Sörváltó (2 fős), Keszthely

           21.00       DJ Oszi

                               *07.08. vasárnap*

9.00         Bajnokok Ligája selejtező, Gyenesdiás, Nagymező

10.00       Váltó OR verseny, Gyenesdiás, Keszthelyi hegység

            12.30       Bajnokok Ligája szemtől szembe, döntő, Gyenesdiás,
Nagymező

            13.30       Eredményhirdetés

Persze lesz, aki lebeszél róla.
Neki hiszel, vagy Önmagadnak?
Gyere el, próbáld ki!

Napokon belül lehet nevezni az Entry-ben.

--
Üdv:
Sólyom

további infók: