[Tajfutas] alapranglista, korosztályos ranglista

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Feb. 3., P, 10:57:26 CET

Sziasztok!

Én, írok belőle egy megyei sportági sajtóanyagot és ennyi............
A szövetség illetékes bizottsága a kor/kat. helyezések alapján talán figyelembe veszi a szakosztályi pontverseny megalkotásakor is.( lealacsonyíitott 3/1 arányú szenior pontbeszámítással)

A szakosztályi (nem bajnoki)pontverseny ezek szerint még nem készült el, vagy csak én nem találom?

Popey

Ui. Azért, egy más, sportágfélében pl. hegyifutás, egy iiyen korosztályos ranglista  (igaz az időjárás itt is jelentősen befolyásolhatja az etaperedményeket)  valósabb képet mutat a sportolók teljesítményéről, felkészültségéről.(Szorospataki Hegyifutó Versenysorozat- aki itt egyszer egy fordulót teljesít, nem biztos, hogy mégegyszer eljön rá -erre csak a fanatikusok, igazi sportolók képesek)

Mivel sok tájfutó mellett más sportág hegyikerékpár,triatlon,öttusa,versenyzói is szerepelnek a statisztikai kigyüjtésben(excel) akit érdekel kérésre emailben megküldöm