[Tajfutas] [MTBO] wmtboc_2012 nagyvázsony átvágás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Aug. 22., Sze, 21:31:23 CEST

csatlakozom Danihoz. Az első sörömet én is megittam ma este a nemzetközi
ellenörzőbíróval, aki elégedett az edigiekkel.

Roninak gratulálok. És ezt megtettem a díátadáskor is :-)  Mint a VB elnöke
és számos nap pályakitűzője eddig is tartózkodtam közzé tenni véleményemet,
megérzéseimet :-) hátha nem lennének alaptalanok :-) és még azt sem
mondhatom, mint Dani, hogy este magírom, ha... :-)
MM