[Tajfutas] [MTBO] wmtboc_2012 nagyvázsony átvágás

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2012. Aug. 22., Sze, 20:01:22 CEST

Az elhangzottakkal kapcsolatban jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondoltat, de nagy önuralomról téve tanúságot, most ezeket nem ismertetem. Ezt egyébként javaslom másoknak is.

Már csak azért sem, mert a sportág éppen ma ünnepli ELSŐ VILÁGBAJNOKI CÍMÉT - Cseh Roni révén -, úgyhogy most elmegyek inni az egészségére, és ha még akkor is tart ez a baromság, amikor visszajöttem, kénytelen leszek leírni a kendőzetlen véleményem. De ettől szívesen eltekintenék.

Köszönöm a megértést.

D.