[Tajfutas] [MTBO] wmtboc_2012 nagyvázsony átvágás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2012. Aug. 23., Cs, 11:56:05 CEST

Szia Laci,

1. Jelenleg próbáljuk követni a mai napi mesterek tekerését.
2. Nagyon jól bringáztál midegyik napon. Lásd a tegnapi tekerésedet a
mellékelt képen. Ehhez nem lehet mit hozzátenni. Ugyanazt teljesítetted mint
az első és második helyezett.
3. Az alábbi linken lévő cikk utolsó előtti mondatát és a hozzászólásokat
ajánlom mindenki figyelmébe:
http://360fokbringa.hu/hu/002-asia/sirajganj-%E2%80%93-kashinatpur-%E2%80%93-eee-babu-a-bangladesi-mellekutakon

Hajrá a további napokra is.
Üdv,