[Tajfutas] sprint OB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 15:06:16 CEST

Szia Gábor!

verseny után beszéltünk, de anélkül is meggyőződésem hogy itt nem volt
szándékosság. Ez nem egy tavaszi 3 napos verseny volt ahol külön figyelnek
az azonos jellegű és hasonló kódu befutópontokra:-)
Marad a tapasztalatlanság, ezen mindenki átesik, én csak azt sajnálom hogy
OB rendezésen kell ilyet tanulni.
MM