[Tajfutas] sprint OB

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Sze. 6., K, 15:53:45 CEST

Sziasztok, szia Zetor!

A rendezőkről én biztosan nem feltételezem, hogy szándékosan akarták volna
jelen esetben megtéveszteni a versenyzőket, ahogy írja Gábor ez
figyelmetlenség volt a részükről, ami most valóban sokakat megzavart sajnos.
Mivel egy héttel korábban a Veszprém megyei rövidtávú bajnokságon is hasonló
nehézséggel szembesültünk, és már akkor felmerült bennem a hasonló problémák
lehetséges megoldása, ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni a
véleményedet. Ott is voltak olyan fal, kerítés részletek, ahol nehezen volt
eldönthető, hogy át lehet-e menni egy adott helyen vagy sem. Akkor arra
gondoltam, hogy piros átjáró jeleket alkalmazva kezelhető lenne a probléma,
de az is felmerült bennem, hogy ennél a versenyszámnál talán éppen az is a
feladat egyik része, hogy a versenyző maga ítélje meg előre a térkép
alapján, hol tud áthatolni (engedélyezett módon!) és hol az ahol nem. Mi a
véleményed segítsék ilyen átjáró jelekkel a mindenkori rendezők a
versenyzőket hasonló terepeken, vagy sem. Egyáltalán mi a trend a nagy
világversenyeken ebből a szempontból?

Előre is köszönöm a válaszodat, ha válogatott versenyzőknek, vagy szövetségi
kapitányoknak, edzőknek van tapasztalata hasonló területen az is érdekelne!

üdv. Viktor

  _____