[Tajfutas] sprint OB

Ágnes Cseresnyés cseresnyes.agnes at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 12:48:10 CEST

Női 40-es pálya 6.pontja. Többekkel beszéltem akik szintén nem vették
észre a fekete vonalat, és mikor futás közben megálltam és úgy néztem
a térképet, akkor sem láttam a fekete vonalat csak a célban. Az 5-ös
pontnál, az embertömegben sasszézva kellett eldönteni merről kerüljük
a tömböt. Biztos nem észak felöl kerülöm ha időben észreveszem.
Amúgy jó verseny volt.

Cseresnyés Ágnes