[Tajfutas] 3Sz35 - Hosszúrét Kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Okt. 9., V, 13:22:55 CEST

> Külön kuriózum, hogy testközelből találkozhatunk olyan hajléktalanokkal, akiknek autó is áll a sátruk mellett! Nem vicc.

Ez nem mindenkit lep meg. A devizahitelek bedőlése miatt talán egyre
több ilyen lesz. Tavaly olvastam, hogy a Váci út XIII. ker. részének a
szervíz útján egy - saját, de üzemképtelen - autóban lakott két
hajléktalan. Két nő, anya és lánya, ha jól emlékszem.

Most jut eszembe, olyan tájfutókról is tudok, akik autóban, netán autó
mellett felállított sátorban - gyakran tiltás ellenére - alszanak a
célterület közelében. Félreértés ne essék, nem kritizálom, nem
minősítem az ilyen eseteket, nehogy bárki is megsértődjön, csak a poén
kedvéért jegyeztem meg.

Üdv:
Gerzson