[Tajfutas] 3Sz35 - Hosszúrét Kupa

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Okt. 12., Sze, 19:38:46 CEST

> Felújított térkép. 200db.
> Kezdő pálya a gyerekeknek, friss toborzottaknak...
> Egy rövidebb és egy hosszabb, igen technikás pálya minden fanatikusnak. Ajánlom mindkettőt teljesíteni.
> Gyertek el minél többen Budapest talán legjobb terepére!

Mint terep, tényleg jó, és a két pálya egymás után is nyújtott még
technikai élvezetet (én a rövidebb, hosszabb sorrendben futottam, mert
későn érkeztem, s nem reszkíroztam, hogy bezárjon a rajt a második
futásom előtt). Érdemes volt megfogadni a tanácsot, s lefutni
mindkettőt.

Köszönjük Oszi!

Üdv: Is