[Tajfutas] 3Sz35 - Hosszúrét Kupa

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2011. Okt. 8., Szo, 20:44:14 CEST

Sziasztok!

A méltán kedvelt www.mom-o.hu és www.btfsz.hu oldalakon pár napja már fent van a tárgyban szereplő edzőverseny értestője. Volt, aki már megtalálta és e-mailben jelezte részvételi szándékát.
Tegyetek Ti is hasonlóképpen.

Ami lesz:
Felújított térkép. 200db.
Kezdő pálya a gyerekeknek, friss toborzottaknak...
Egy rövidebb és egy hosszabb, igen technikás pálya minden fanatikusnak. Ajánlom mindkettőt teljesíteni.
Beérkezőknek frissítő, poharat/bögrét hozzatok. Köszi.

A pirtói OB előtt különösen jó térképolvasási gyakorlatnak ígérkezik.

Gyertek el minél többen Budapest talán legjobb terepére!

Szerintem megéri, főleg, hogy nem tudhatjuk meddig élvezhetjük még eme remek terep adottságait. Sajnos újabb házak épültek a környéken és két jó nagy trafót is teleptettek mondhatni a semmibe, ami nem jó jel.
Külön kuriózum, hogy testközelből találkozhatunk olyan hajléktalanokkal, akiknek autó is áll a sátruk mellett! Nem vicc.

A pályák természetesen elkerülik őket, miután egy átmenetet kivettem, de végülis nem csorbítja a pályák összképét. Csak a bokros, nyílt részek közt fogunk haladni...emiatt és a viszonylag sok szint miatt is érdemes lehet stoplis cipővel a táskában érkezni.
További jó hír, hogy a fedetlen aknákat letakarták, így remélhetőleg senki nem jár úgy, mint tavaly Béla, aki remélem ettől függetlenül visszatérő vendég lesz...

béke
Oszi