[Tajfutas] Herend Kupa

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Jún. 1., Sze, 14:45:04 CEST

Szia Endre

Hat mar 5 eve nem elek ott, lehet, hogy elfelejtettem a reszleteket, meg azota
lehet, hogy valtoztattak is rajta.  A lenyeg az, hogy kulonbozo szintu tagsag
letezik, ami Magyarorszagon nincs, azaz, hogy szabalyzatban nincs, de igazaban
egy fajta illegialis verzioja megvan itthon is.  Peldaul egyre tobb "egyesuleten
kivuli" versenyzot latok, akik nyilvanvaloan nem valtottak ki a versenyengedelyt
plusz meg a klubjukat is otthagytak, es emiatt ugyebar bajnoksagokon nem
indulhatnak de minden mason igen, kiveve, hogy nem kapnak rangsorpontot.  Bar
megertem, hogy sokan azert csinaljak ezt, mert a jelenlegi gazdasagi helyzetben
alig tudjak a nevezesi dijt, utazast es szallast kifizetni, legalabb amin lehet
szeretnenek sporolni, de ettol maga a sport is egyre szegenyebb lesz, nem?

Ami a pontos anyagiakat illeti, mar, hogy a Viktor erre rakerdezett.  Az a kis
tablazat amit az Endre bemasolt az nem a teljes sztori, mint olvashato, ha
valaki teljes, "orszagos" tag szeretne lenni akkor nemcsak azt kell fizetni, ami
a jobboldai oszlopban van, hanem meg a klubjanak es a regiojanak a tagsagi dijat
is.  Ez nem keves es igy lathato, hogy a helybeli tagsag tenyleg sokkal olcsobb
a teljes tagsagnal.

Julia