[Tajfutas] Herend Kupa

Endre Czirbesz endre at czirbesz.hu
2011. Jún. 1., Sze, 10:51:32 CEST

Sziasztok!

Kicsit utanaolvastam, mert ugy emlekeztem, hogy ez nem teljesen ugy van,
ahogy Julia irta.

A regionalis tagok is reszt vehetnek orszagos versenyeken, de azokon nem
kapnak kedvezmenyt. Valamint nem indulhatnak a Brit Bajnoksagon.
http://www.britishorienteering.org.uk/page/membership_levels

A tagdijak:
Membership
Local
 National  Family £14.00 £30.00  Senior £8.00 £21.50  Junior/Student Free
£4.65A csaladnal nincs kikotve hany tagu, es a csalad minden tagja
ugyanazokat a jogokat elvezi, mint barmely egyeni tag.

Udv,

Endre