[Tajfutas] ROB sprint döntő ?

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Sze. 8., Sze, 09:17:27 CEST

Igen Detti lányomnak, amikor feltünt a szinpad előtti részen, hogy "Hajrá, Detti, hopp, hopp,hopp" 8Ezt szerintem nem is hallotta még a távolság miatt) és lefotóztam, majd amikor elfutott mellettem még annyit mondtam, hogy "Menni kell, gyerünk!" (Mivel csak annyit tudtam a verseny állásáról, hogy Dorkánál kb. 15 mp jobb ott az ideje. Slussz. A napon nagyrészét a célsátorban töltöttem.
Fannit pedig ugyanabban a félig behajlított térd pzicióban és ugyanott a pad mellett ahol a többi fotós vártam. Mivel tudtam, hogy Detti mögött indúlt 2 perccel, és elég hamar megjelent, azt is sejtettem, hogy jobb nála. Ezt követően vártam, hogy lefotózzam. Amúgy az bentrekedt hangom nélkül is elég nagy hangzavar volt a téren.
Délután a Tajfutó klub találkozóján kérdezzétek meg Fannit a gondolatairól?