[Tajfutas] ROB sprint döntő ?

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Sze. 8., Sze, 14:57:08 CEST

Sziasztok!

Én nem egyszer észleltem - nem bajnokságon, hanem rangsoroló kupa
versenyeken - hogy ha egy versenyző véletlenül a gyűjtőponton nem igazolja a
pontfogást, akkor a nézők csoportja kiabál neki, hogy jöjjön vissza és fogja
a gyűjtőt. Nekem az a magánvéleményem, hogy ez így sportszerű, mert ez nem
olyan külső segítség, ami a tájékozódást segíti. Másrészt a befutónál (vagy
átfutónál) felsorakozó tömeg közt vannak nem tájfutók, akiket nem lehet
kötelezni, hogy fogják be a szájukat. Ha a figyelmeztetés elvileg nem
megengedett, akkor tehát könnyen előfordulhat, hogy valakinek szólnak, más
valakinek nem szólnak ilyen, szalagozásnál kezdődő vagy végződő,
pontkihagyás esetén. Kár, hogy az OSC-sek nem figyeltek Fannira az átfutó
végénél.

Az vesse rám az első követ, aki még soha nem volt hajlandó a terepen
valamelyik kérdezősködő versenyzőnek segíteni.

Üdv:
Gerzson