[Tajfutas] sportagat fejlesztunk?

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Okt. 12., K, 13:45:46 CEST

Igen Pista, nyugodtan maradj meg a 3Sz versenyeknél, fuss jó sokat a
Vadaskertben vagy az Indián-dombon, de mi sokan mások meg had mehessünk el
(szerintünk) igényesebb terepeken rendezett igényesebb bajnokságokra.
Én elég fiatal vagyok ahhoz, hogy fogalmam sincs arról, voltál-e élversenyző
valaha (én sosem voltam), de úgy gondolom, hogy az általad beidézett
pályaadatokat a 21-es A-döntő mezőnye nagyobb nehézség nélkül tudná
teljesíteni. Ne gondolt, hogy tejfölből vannak.
Egyébként ezek a pályaadatok és összetevőik arányai csak azt mutatják, hogy
milyen sokat változott 45 év alatt a tájfutás. Ha szerinted rossz irányba,
akkor a rogaining a te sportágad!
Egyébként a jövő évi Pontbegyűjtő CSB-n nosztalgiázhatsz majd, az is
Nagyirtáspusztán lesz.

Kovács Péter
BBB