[Tajfutas] sportagat fejlesztunk?

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2010. Okt. 12., K, 13:06:30 CEST

Ha a MÚLTba vissza nézünk:
1965. EGYÉNI OB. Nagyírtás-puszta /Börzsöny
         KÉTFORDULÓS (A helyezések összeadásával! volt:) FFA I
  1.nap: 12025m/1060m/7 pont  67 induló
  2.nap.  10750m/ 760m/7 pont  68 induló
A fejlődés  ..... ???
A mai mezőnyök még az azóta "megjavúlt" térképpel is belehalnának!!  A mai pályák GYÓGYPÁLYÁK!!! A nemzetközi mezőnyhöz 6-8 km-es pályákkal nem lehet felkészülni!
 15- 30- 50 perces pályákra még leutazni sem érdemes!!! Inkább a Valkony/Kova/MOM   versenyeken futok 3 pályát egymás után!!! (á:2000.-/db+ uti klts.+ szállás  megmarad!!!)
TALÁN A SZABÁLYZATUNKAT KELLENE "nemzetközivé" tenni!, mert a rendező arra törekszik minél hamarabb túllegyen a feladaton. Legszívesebben  hosszútávon is 5 perces mikrósprintet rendezne!!!!, lényeg, hogy sokan sokat fizessenek!!! (tisztelet a kivételnek!!)
Na jó versengést aki elmegy!!!  ViPi