[Tajfutas] sportagat fejlesztunk?

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Okt. 12., K, 08:43:41 CEST

2010/10/12 Kinde Mátyás <kindem at qlicons.hu>

> A cseheknél egy 10 fös kategóriában is van A-B döntö ( 5-5 fö), ezért
> gyakorlatilag minden
> kategóriában 'harc' van a döntös helyekért.

Nem akarok ilyen kérdések eldöntésének az alakításába beleszólni, mivel én
már egyfordulós kategóriában versenyzek a bajnokságokon, de számomra
szimpatikus Kinde sporttárs ötlete. Arra azért figyelni kell, hogy az egyes
pályákon lehetőleg legyen legalább 5-6 versenyző a minősítés miatt. Most már
kacérkodok a gondolattal, hogy jövőre F21-be nevezek a rövid és középtávú
egyéni bajnokságon. (A normáltávú OB-n viszont semmi esetre sem vállalom az
F21-et.)

Más: Egyszer régen már azt a kérdést is feltettem a levelező listán,
helyes-e, hogy normáltávú bajnokságokon a döntőbe jutást gyakorlatilag
középtávú selejtező versenyen döntjük el. Ha jól emlékszem, a jelenlegi
lebonyolítási forma bevezetésének első éveiben ez még nem volt így, hanem az
évek során fokozatosan nőtt a "gap" a selejtezők és a döntők pályaadatai
között. (Ha nem jól emlékszem, akkor elnézést. Lusta voltam most pontosan
utána nézni. Nem tudom, egyáltalán elérhetőek-e a korábbi bajnokságok
pályaadatai?)

Gerzson