[Tajfutas] Váltó Liga - Eötvös Váltó

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Aug. 31., K, 21:54:09 CEST

Jó az Ábelke ötlete.

Más, van valakinek publikus híre a készülő Sportágfejlesztési Tervről?

- 2010. augusztus 20-ig - a Sportágfejlesztési Terv céljaihoz tartozó eszközök meghatározása, a főbb pontok kidolgozása

- 2010. augusztus 30. - a Sportágfejlesztési Terv újabb verziójának létrehozása (rendkívüli elnökségi ülés)

- 2010. szeptember 4. (Rövidtávú OB estéjén - Salgótarján) - munkaértekezlet a meghívott egyesületek képviselőivel (2009. évi Szakosztályi Pontverseny 1-20. helyezett), a Sportágfejlesztési Terv céljaihoz tartozó eszközökről, egyéb részletekről (workshop rendszerben)