[Hallgato] Kérdőív a Balaton-felvidéken modellezett geotópokról

Edina Hajdú h.edina789 at gmail.com
2023. Május. 23., K, 15:14:12 CEST

 Kedves Mindenki!

Egy pályázathoz kapcsolódó kutatásomban elkészítettem a Balaton-felvidék
néhány látványos geotópjának 3D modelljét (drónos fotogrammetria
segítségével). Ehhez kapcsolódóan egy kérdőív is készült, amelyben a
modellekkel kapcsolatban szeretném minél több kitöltő véleményét
összegyűjteni. A kitöltés csak néhány percet vesz igénybe, de nekem nagy
segítséget jelent. Köszönöm a ráfordított időt!
Az modellek és a kérdőív itt érhető el:
https://mercator.elte.hu/~edina/UNKP_kerdoiv/

Üdvözlettel,
Hajdú Edina