[Hallgato] BS 3.:=?ISO-8859-2?Q?_ArcGIS_els=F5_felad?=at - értékelés

Irás Krisztina iras at map.elte.hu
2014. Május. 7., Sze, 11:47:31 CEST

Tisztelt Hallgatók!

A következő üzenetet küldtem Önöknek a Neptun rendszerben:

Átnéztem és értékeltem az első feladatot. Az alábbiakban olvashatják a
munkájuk (személyre szabott) értékelését és az ajánlott osztályzatot. Mivel
a munka leadásának határideje május 16., még van lehetőségük kijavítani a
hibákat és pótolni a hiányosságokat, így még javíthatnak az osztályzaton.

Mindenkinél szerepel két sor: "Nincs layout -1" és "Nincs PDF: -0,5"
Ezek jelenleg nincsenek beszámítva az osztályzatba, de aktívvá válnak, ha
nem érkeznek meg határidőre.

A javított munkáknál komplett adatbázist és térképdokumentumot kérek,
amelyet a "K:\ArcGIS\1_FELADAT_JAVÍTÁS_0516_IG" mappában létrehozott és
saját névvel ellátott almappába másoljanak fel.

*** itt következik az értékelés ***

Aki nem kapta meg az értékelését a Neptunon keresztül, keressen meg, és
elküldöm/megmutatom.

Dr. Irás Krisztina

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Budapest

Assistant Professor
Department of Cartography and Geoinformatics
Eötvös Loránd University
Budapest, Hungary